Translate

6 Ekim 2014 Pazartesi

ALIX AVIEN 03 ALLIK...

Merhaba Arkadaslar,

Bende uzunca bir zamandir belki 2 belki de 3 yildir benim ile birlikte olan severek kullandigim bir alliktan bahsetmek istiyorum.


 Alix Avien 03 numarali bu terracotta alligin ambalaji plastik fakat bunca yildir benimle olmasina ragmen gordugunuz gibi defeorme olmadi.

Urun 27 gr ve bitecegini dusunmuyorum.







 Yandaki resimdede gordugunuz gibi icinde pembe, kah, bronz, sariya donuk yesil renklerden olusuyor. Mat bir allik degil ama isiltisi da yanakta cok dogal duran bir isiltiya sahip.

Yuzunu canli, saglikli gosteriyor.






Renklerin hepsini karistirarak elde ettigim renk bu sekilde. Gordugunuz gibi ne isil isil bir goruntu ne de abartili bir pembe, ben bu alligi cok begeniyorum . Ozellikle uykumu iyi alamadigim zamanlarda yada hasta oldugum zamanlarda eger disariya cikacaksam bu allik benim iyi bir kurtaricim oluyor.

Hastamisin ?, neyin var?, iyi gozukmuyorsun gibi sorularindan beni kurtariyor...:)


Ayrica bu alligin oyle cok bir dokulme yani toz toz olma durumu yok arada bu rengi far olarakta kullandigimda cogu kisiden begeni aliyorum....:)

Umarim faydali olabilmisimdir...


Iyi gunler gecirmenizi temenni ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder