Translate

8 Ekim 2014 Çarşamba

GENTLEMEN ONLY GIVENCHY INTENSE PARFUM...


Arkadaslar  bu yil piyasaya surulen bu erkekler icin uretilen parfumun testerini kokladigimda EVET hos agir olmayan bir erkek kokusu oldugunu dusundum , bayilmadim ama hostu  ve esime farkli bir parfum arayisindaydik denemek icin aldim.


Parfumun 50ml  fiyati 66 $, 100ml fiyati ise 88 $ dan satista. Parfumler de bilindigi uzere 3 notes sekilde degerlendirilir.

 ilki top notes denilen ust nota, ikincisi middle notes denilen orta nota ve ucuncu olarak base notes yani alt notadir.

Bu parfumun icinde,

Top notes da,  yesi mandalina, karabiber ve birch yapragi

Middle notes  da, paculi, teksas sedir agaci kokusu

Base notes da, tonka fasulyesi, amber ve tutsu kokulari oldugu soyleniyor.

Bu kokularin hepsini hissedemiyrosunuz tabiki parfumde..

Benim ise bu kokuyu her kokladigim  da hafif bir ferahlik hissi, hem  ve fazlasiyla erkeksi ama asla agir olmayan  ve alttan  cok az hissettiren baharat kokusu ile siradan bir koku olmus.

Beni sasirtan harika otesi, cok farkli bir koku diyemeyecegim..

Normalde ben baharatli ve agir kokulara aninda bas agrisiyla yanit veren bir kisi olarak.. Bu parfum oyonden idare eder bu kokuyu aldigimda boyle bir sorunla karsilasmadim.

Sonbahar ve kis ayina uygun bir parfum oldugunu dusunuyorum ve en az 2 gun kiyafetleriniz kokusu kaliyor.

Bizim tekrar alacagimiz bir parfum olmadi. Fiyatina nazaran vasat kalmis...

Deneyeniniz varmi? Eger deneyenler varsa lutfen benle yorumlarinizi paylasin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder