Translate

14 Ekim 2014 Salı

Pixi Primer Hakkinda...

Selam Arkadaslar,

Sizlere aylar once ipsy cantamdan cikan bir urun olan pixi primer dan bahsetmek istiyorum.



Primer'in ambaji plastik bir tup seklinde, yapisi ise yukaridaki swatch da goruldugu uzere sivi foundation gibi gozuken bir yapida. Urun slikon yapida degil. Cildinize uyguladiginiz da islak bir his biraktigi gibi yuzunuz cok parlak gozukuyor ve bu islaklik en az 3- 5 dakikanizi aliyor. Yani emilimi uzun vakit aldigini dusunuyorum. Gozenekleri sikilastirma etkisi asla yok. Tek guzel yani bence kolay surumu:):)

Eger cildiniz normal den karmaya donuk yada karma, yagli cilde sahipseniz asla tavsiye etmem.

Yabanci bloger ve vloger'larda hep goruyordum bu urunu bazisi begeniyor bazisi ise begenmiyordu. Ipsy cantamdan ciktiginda cok sevinmistim bu markayi deneyecegim icin fakat begenmedigim urunler arasina girdi.

Asil begenmedigim yani ise, tamam gec emiliyor, cildimde fazla bir parlakliga sebeb oluyor ama asil islemini yapmada bile basariz bence, fondotenimi uzerine surdugumde hos bir gorunum saglamiyor. Acaba bu fondotenden mi kaynakli diye dusunup 3 farkli fondotenle denedikten sonra sorunun pixi primer'in da olduguna karar kildim ve uzulerek urunu artik kullanmama karari alip  bu urunu denemek isteyen bir arkadasima verdim.

Siz bu urunu denediniz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder