Translate

7 Ekim 2014 Salı

Maybelline unstoppable eyeliner/traceur siyah goz kalemi incelemesi...

Selamlar,

Son 3 yazimda goz kalemlerini inceledim son olarak bu  maybelline asansorlu olan siyah goz kaleminden bahsedelim.




                                        

Kalem bu sekilde gozukuyor.Asansorlu olmasi kullanisli, kalemtrasla ugrasilmayacagi icin kolaylik sagliyor. Kullanirken satenimsi bir his uyandirdi bana, kaliciligi gayet basarili, akmayan bir goz kalemi. Ben Amerikan 8 $ a almistim. Turkiyede ki fiyatini bilmiyorum.




Swatch unda gordugunuz gibi gri alttonlu tam anlamiyla bir siyah degil. Renk olayi olmamis. Ben siyah diye aldim fakat tam anlamiyla bir siyah degil ama gunluk makyajlarimda  kullanabiliyorum.

Ama birdaha alacagim bir urun olmadi kendisi.

Sizlere de renginden oturu tavsiye etmiyorum.

Bu kalemin yerine gidin Flormarin goz kalemini alin hem daha uygun fiyatli...

Siz ne dusunuyorsunuz bu goz kalemi hakkinda?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder