Translate

7 Ekim 2014 Salı

Emily waterproof eye pencil incelemesi...

Selam Arkadaslar,

Bugun elimde 2 yildir elimde bulunan Emily'nin waterproof birkac kaleminden bahsetmek istiyorum. Evet arkadaslar kalemler 2 yildir bende ve resimlerde de goreceginiz gibi pek kullanamadim.




Bende yan tarafta gordugunuz gibi 3 rengi var ve iyiki daha fazla almamisim..

 Elime swatchlarini yaptigimda hicte fena gozukmeyen kalemler gibi gozukuyor biliyorum.

Biraz kalemler hakkinda konusalim. Neden bu markanin goz kalemini aldim ? Dudak kalemlerini begenerek kullandigim icin goz kalemlerinede sans vermek istemistim oyuzden aldim.

Kalemlerin renk pigmentleri elde cok guzel hatta gozlerde de ise yariyor fakat okadar yumusaklarki surumu cok zor ve hatta surmek icin bazen iki yada uc kez kalemtrasla acmak zorunda kaldim ve inanilmaz cok vaktimi aldi.

Bir goz kalemini surmek en fazla 1 dk inizi alir hadi bilemediniz 2 dk nizi alir degilmi? Ama bu kalemle abartmiyorum duzgun bir kalem cekmek icin 5 dk zamaninizi ayirmaniz gerek.




Nedeni de tekrarliyorum, kalem cok yumusak surerken ince uclu olan kalem surmeye basladiginizda yumusayip kalin bir gorunum aliyor ve  sizi yavas yavas hareket etmeye zorluyor. Ucu kalinlasan kalemle duzgun kalem cekemediginiz icin rengini de tam anlamiyla veremedigi icin kalemi en az 2 yada 3 kez ustunden geciyorsunuz.

Ben gozlerime kalem cekerken kalemin ucu hafif sivri olmaliki kendim ayarlayayim nereye nekadar surecegi ve gozkapagima eyliner seklinde kalem cekmeyi de cok sevdigim icin bu kalemler benim hic ama hic hosuma gitmedi.




Kalemlerin uclarini sizlere yakindan gosterebilmek icin cektim bu fotografi soylemeye calistigim umarim goruluyordur. Kalemlerin uclarina bakin herhangi bir yere dokundukarinda hemen yamulabiliyor. Bukadar yumusak uclu da olmamalidir degili ama...Fiyati uygun evet ama bukadar da kotu olmamali ya..

Evet kalemi surebilirseniz kaliciliklari guze,l suya dayanakli yaziyor ama o da kismen diyebilirim.

En zorlandigim yanlarindan biri de kalemlerin uclarini acmak bir olum....:)

Yumusak kivamli olduklari icin kalemtrasim oyle bir batiyorki onu temizlemekte ayri bir dert..

Anlayacaginiz  gibi ben begenmedim ve kimseye de tavsiye etmiyorum.

 Eger goz kalemi alacaksaniz ve uygun fiyatli ariyorsaniz flormarin goz kalemlerini tavsiye ederim. Hatta bu yazidan sonra Flormar'in goz kalemlerini hakkindaki yorumlarimi da paylasayim....

Siz bu kalemlerden kullandiniz mi? Kullandiysaniz sizler ne dusunuyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder