Translate

9 Ekim 2014 Perşembe

FREEMAN Acai Purifying Clay Mask Yorumlarim...

Selam Arkadaslar, bugun ki ilk yazim cok begendigim ve yabanci blogerlarin cok meth ettigi bu maskeden bahsetmek istiyorum.


 Bu maska bende 3 aydir var ve haftada 2 kez  kullandigim hald cok bereketli bir urun hala bitmedi ve bitsede tekrar alacagim bir urun olmayi basardi. 150ml 'lik br urun kivami ve ren gide asagidaki resimde gorulmekte.



Icerisinde goji, acai, nar,mango,mangosteen, kizilcik, noni ve yaban mersini var. Bildiginiz gibi bu meyvalar guclu antioksidan etkisine sahipler ve cilt yenilenmesinde ve cilde gercekten bir yumusaklik kazandirdigini soyeyebilirim.

Bu urunu nasil  kullaniyorum?
Temiz cildinize hafif elinizi islatip urunu aliyorsunuz yada yuzunuzu hafifce islatin yani cildiniz kuru olmayacak ve sonra urunu goz cevrenize gelmeyecek sekilde suruyorsunuz ve 3-5 dk da hemen kuruyunca soguk suyla yikiyoruz.

Kullandiktan sonra cildimin gercekten tam anlamiyla temizlendigini sanki cildimin nefes aldigini hissediyorum.

Icerisinde elinize gelecek parcaciklar yok. Sulu bir kivami olmadigi icin  cok kolay suruluyor ve kokusuda icindeki meyvalardan kaynakli olarak harika fresh bir kokusu var. Fiyati da 5 $ di  ben aldigimda .

Bir maske arayisindaysaniz bunu bi deneyin derim, zararli cikmazsiniz. Ayrica tum ciltler icin kullanilabilmeside ayrica bir guzellik bence....

Bu urun Turkiye de varmi arkadaslar?

Varsa kullananlarin yorumlarini merak ediyorum..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder