Translate

15 Ekim 2014 Çarşamba

Makyaj Organizeri...

Iki yazi onceki alisveris yazimda bu urunu almistim ve simdide sizlerle paylasmak istiyorum.



Gordunuz gibi seffaf bir rengi var ve sert plastikden yapilmis. Tek bir cekmecesi mevcut. Ben bu organizeri gunluk devamli kullandigim urunlerimi koymak icin aldim.

Organizerimin bos hali bu sekilde fakat pek birsey anlasilmadigi icin dolu halini incelemek daha iyi olacak gibi geliyor bana...:)


Bu da gunluk elimin altinda olmasini istedigim urunlerimide  organizerime yerlestirmis halim...:)


Alt kisminda cekmecesi olmasida pudrami, alligimi vs,, urunlerimi koymam icin yeterli oldu bana.... Ama simdilik cunku diger buyuk far paletlerim cekmecelerde onlar icinde daha buyuk ve genis bir organizer arayisindayim buldugum zaman onu da sizlerle paylasacagim...

Nasil olmus begendiniz mi?

Ben cok kullanisli buldum ve sizlerle paylasmak istedim.

Tekrar gorusmek uzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder