Translate

6 Ekim 2014 Pazartesi

NYC 783 HD COLOR 3'LU FAR PALETI...

Selam Arkadaslar,

Bugun size Nyc markasinin 3'lu 783 numarali bu far paletinden bahsetmek istiyorum. 6 aydir elimde olan bu far paletini  alma nedenim bu markanin farlarini denemek istememdi.





Palet yanda goruldugu gibi,

Ambalaji plastik fakat saglam ve kapagi siki kapandigi icin seyahatlerde kullanisli olabilecek bir boy ve saglamlikta.



Soyle bakildiginda renkler fena gozukmuyo, kullanisli olabilecek renkler ve bu markaninda ojelerini ve diger bazi urunlerini kullandigim icin kullanisli olabilecegini dusunmustum ...








                                                                                                         
Palet alttaki resimlerde goruldugu gibi 3 kullanisli renkten ibaret. Ilk siradaki krem rengi icinde hafif isiltilar mevcut, ikinci siradaki renk acik mat olmayan hafif isiltilar iceren guzel bir kahve tonu, ucuncu ve son renk acik bir pembe.        







Fakat arkadaslar, swatchlari elimde guzel gozuksede goz kapaginda hic de guzel degil yani renklerini vermiyorlar. Bazli ve bazsiz denedim fakat performanslari gercekten kotu ayrica o kadar toz toz oluyolarki bu tozutma olayi goz kapaginizdada kaliyor.

 Benim icin en kotu olayi ise 1 saat icinde goz kapaginda bazli kullanmis olmama ragmen topaklanmalar, goz altima dokulmeler gordum. Hatta sizlere gostermek icin swatch yaparken hafif dokunmama ragmen alttaki pembe renkteki kirilmayi gorebilirsiniz.

Bu fark paletini asla kimseye onermiyorum. Ben burda cok uygun 2 yada 3 $ gibi bir fiyata almistim o yuzden uzulmedim ve Turkiyede ne kadar bilmiyorum. Ucuz dahi olsada almayin yazik olur. Bu palet yerine gidin wet n wild in bir paletini alin daha memnun kalirsiniz.

Umarim faydali olabilmisimdir sizlere kendinize iyi bakin gorusmek uzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder