Translate

9 Ekim 2014 Perşembe

Dalan d'olive hand & body kremi...

Uzun suredir kullandigim bu harika el kremi hakkinda birseyler soylemek istedim. Zaten sizlerinde bu kremden haberiniz vardir  muhakkak ama bende eksik kalmayayim  dedim,,,,:):)



                             

Arkadaslar bu kremi ben Amerikada duydum fakat burda bulamadim dogal olarak. Bu sene Turkiye ye tatile geldigimde Izmirde gezerken heryerde karsima cikti marketlerde, buyuk alisveris magazalarinda, yolda yuruken gordugum kucucuk kozmetik dukkanlarinda gordum ve  10 tane depoladim. Hem cok uygundu 1 TL gibi bir fiyati vardi ve cantaya at seklinde cok kullaisli oldugunu dusundum.

Herkesin dedigi kadar gercekten guzel bir kremmis. Ozellikle kuru ciltlere cok fayda saglayacagini soylemeliyim.


Kivami bu sekilde,  ne sivi ne cok kati, kolay dagilan ve cildiniz cok cabuk emiyor, biraktigi guzel kokusu da acabasi.

Ben ozellikle ellerimde ve topuklarim icin kullaniyorum ve cok memnunum. Ayrica nemlendirmesi gercekten cok uzun kaliyor cildinizde.

Zaten icinde mucizevi etkileri olan zeytinyagi ve E vitamini bulundugu  icin antioksidan etkisiyle cildi yeniledigini  dusunuyorum.

Cildinize surdukten sonra hos bir parlama, isilti kattigi icinde hosnutum...:):)

Sizler kullaniyormusunuz?

Yormlarinizi merak ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder