Translate

7 Ekim 2014 Salı

Elf Eyelash ve Eyebrown jel incelemesi...

Uygun fiyatli olan Elf urunlerini her firsatla denemeye calisiyorum. Urunler hem uygun fiyatli, hem hayvanlar uzerinde test yapmadigi icin ve de cogu yabanci youtuber ve blogerlar da bu urunleri kullandigi icin sik sik urunleri denemeye calisiyorum.

 Bugunde kas sabitleme ve kirpikler icin baz olarak nitelendirilen jel'ini incelemek istedim. Fiyati 1 $.


Iki tarafli olmasi hosuma gitmisti tasinabilirdik yonuyle. Kirpik kismina uyguladigim tarafi icin konusacak olursam cok kotu arkadaslar nedeni ise mascaradan once kullaniyorum ama en az 5 dk beklemem gerekiyor mascarayi surmek icin. Cok islak bir yapisi olmasi nedeniyle kirpiklerimi birbirine yapistirdigi icinde bu urunu hic begenmedim.

Kaslarim icin olan kismini kullandigim da da kaslarimda biraktigi etkiyi begenmedim islakligi hemen gcemedigi icin bana cok zaman kaybettiriyor ve kaslarimi renklendirdigim zaman hos bir etki yaratmadigi icin bu urun de olmamis arkadaslar.

Elf in bazi urunlerini begeniyorum ama bu urunu olmamis. Kimseye onermiyorum.

Umarim faydali olabilmisimdir sizlere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder