Translate

18 Ekim 2014 Cumartesi

CEKILIS ZAMANI..

Merhaba Arkadaslar,

Bloguma yeni basladim ve herkesin yazilarimdan haberdar olmasi ve beni tanimasi icin bu cekilisi duzenliyorum. Kucuk bir cekilis ama en azindan Amerikadan sizlerin denemediginizi dusundugum birkac farkli markanin urununu sizlere hediye etmek istiyorum.

Hediyelerim, Doll 10 markasinin krem highlighter'i, Burt's Bees lip balm'i,Indie lee markasinin yuz temizleme jeli, Star looks markasinin lipgloss'u, Dacifica iki'li far'i ve ipsy'nin bir makyaj cantasini sizlere armagan edecegim.

Cekilisimin sartlari instagraminiz da bu resmi paylasmaniz ve resmin altina @ortayakarisik32 #cekilis yazmalisiniz ve bloguma yani sevilinblogu.blogspot.com adresine girip beni takip etmeniz ve bu yazinin altina ad, soyad ve katildim yazmanizi rica ediyorum. Eger instagraminiz yoksa sadece blogumu takip edip yazinin altina ad, soyad ve katildim yazin lutfen..

Bol sanslar...:) Cekilis tarihi 19 Ekim ve  9 Kasim arasinda gecerlidir.10 Kasimda cekilise kazani aciklanacak..







40 yorum:

  1. Gfc: gür deniz
    instagram: moonsharose
    denizgr@ymail.com
    http://instagram.com/p/uVUKbFM5bQ/

    YanıtlaSil
  2. Merve özden
    Blogunuzu merve özden adıyla izliyorum.
    İnstagram adım:cikletaa
    Fotoğrafı paylaştım ve sizi takipteyim.
    Mail adresim:ee.mrvozden@gmail.com
    Teşekkürler şimdiden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve hanim blogumu takip edeneler arasinda yoksunuz, takip etmeye basladiginiz anda cekilis listeme adinizi ekleyecegim. Tesekkurler.

      Sil
  3. Selam gfc:tuba şanal instagram :tubasanal77
    fotoğrafı paylaştım katıldım
    http://instagram.com/p/uVcKRnQidc/?modal=true
    tuba şanal tubasanal77@hotmail.com Sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba hanim blogumu takip edeneler arasinda yoksunuz. takibe basladiginiz anda cekilis listesine ekleneceksiniz. tesekkurler...

      Sil
  4. Merhaba blogunuzu deniz güner karabaş adıyla izliyorum denizguner77@hotmail.com instagram denizgunerkarabas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz hanim blogumu takip edeneler arasinda yoksunuz. takibe basladiginiz anda cekilis listeme ekleneceksiniz. tesekkurler..

      Sil
  5. Gfc:sevgi keskin
    instagram: sevgikeskin86
    sevgikskn@gmail.com
    Katıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi hanim cekilis listeme eklendiniz. Bolsans...

      Sil
  6. merhaba, gfc :prhn
    instagramda @irephn adıyla paylaştım, katıldım
    http://instagram.com/p/uV5u--sMLX/?modal=true
    Perihan İnce
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perihan hanim blogumu takip edeneler arasinda yoksunuz. Takbe basladiginiz anda cekilis listeme ekleneceksiniz. tesekkurler.

      Sil
    2. merhaba, tekrar tekrar denedim.her seferinde yeni izliyormuşum gibi oluyor.umarım artık izleyebilmişimdir :)

      Sil
    3. Bu sefer olmus perihan hanim listeye eklendiniz, Bolsans..:)

      Sil
  7. gfc:gülçin karaağaç
    instagram:@gul1239
    gul_cin_260@hotmail.com
    http://instagram.com/p/uXhZIFgEYv/?modal=true

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gulcin hanim blogumu takip edenler arasinda degilsiniz. takibe basladiginiz anda cekilis listesine ekleneceksiniz tesekkurler.

      Sil
  8. gfc:döndü ilçin
    inst:@dondu260
    dondu_2600@hotmail.com
    http://instagram.com/p/uXsBoTGp7L/?modal=true

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dondu hanim blogumu takip edenler arasinda yoksunuz. takibe basladiginiz anda cekilis listeme ekleneceksiniz. tesekkurler.

      Sil
    2. Dondu hanim cekiis listesine eklediniz bolsanslar..:)

      Sil
  9. gfc:demet aydın
    inst:@karagul26
    desgal_26@hotmail.com
    http://instagram.com/p/uX4iUPNp3u/?modal=true

    YanıtlaSil
  10. katıldım :)
    instagram:retroglambitch
    gfc: deniz girgili
    denizgirgilinail@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Merhaba
    Gfc de umut sukran olarak izliyorum .
    instgramda @bugdaykepegi olarak takibe aldım ve paylaştım
    Bana Bol şans bu güzel çekiliş için :) Sevgiler
    umutsukran22@gmail.com
    Umut Sukran

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umut sukrancim blogumu takip edenler arasinda yoksun. tekrar kontrol et istersen. takibini gordugum anda listeye ekleyecegim seni de tesekkurler..

      Sil
  12. gfc:ümitcan köroğlu
    inst:vitamin_sizz
    edam_ist34@hotmail.com
    http://instagram.com/p/uaPtHWAEpP/?modal=true

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cekilis listesine adinizi ekledim. Bolsanslar..

      Sil
  13. Bende katildim. Öztürk tgc olarak takipteyim
    ozturktgc0@gmail.com
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  14. merhabalar:)

    ben de katılıyorum :)

    http://instagram.com/kirpikkiz

    http://instagram.com/p/uz8M25lvLm/?modal=true

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. Bende katıldım Gokce Surer olarak takipteyim

    gkcfb1907@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Bu arada instagram hesabimi yazmayi unutmusum @ozturktgc0 ;)
    Guzel gunler dilegiyle :)

    YanıtlaSil
  17. Slm
    Blog takibi yeliz özmuhacır bayır
    İnstagramda yeliz_le adıyla paylastım
    Mail yelizz2005@mynet.com

    YanıtlaSil
  18. Selam gfc elif_yldrm35
    Blogun bol izleyicilerin olsun
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim anim, fakat izleyicilerde gozukmuyorsun, yarin son gun cekilis icin kontrol et istersen,,

      Sil
  19. merhaba
    takip et butonu ile izlemeye almaya çalışıyorum fakat izlediğim blogların arasında göremiyorum. Başarabilmiş miyim anlamadım . Ona göre katılmak isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok uzgunum ama bendede izleyiciler arasinda gozukmuyorsunuz.

      Sil