Translate

10 Ekim 2014 Cuma

ULTA BEAUTY OCTOBER 5-25...

Selam Arkadaslar,
Gecen  hafta elime ulasan ekim ayi ulta dergisini ancak firsat bulup inceleyebildim.
Bu sirada da sizlerlede paylasmak istedim.

Bu ayin kapagindaki resim ise benim cok begendim yasini gostermeyen Jennifer Aniston.


2. ve 3. sayfalarda sac urunlerine yapilan %50 indirim goz aliyor.



4. ve 5. sayfalar pek ilgimi cekemdi...:(



6. sayfada ki urunlerin yanlarina hediyeler eklemeleri guzel fakat 7. sayfada ki urunler belki ihtiyacim olmadigi icin ilgimi cekmedi.


.

8. sayfada indirim yok fakat urunlerin yaninda hediyeleri ve yeni cikan urunler tanitilmis. Guzel...



10. sayfadaki KENRA markasinin new platinum serisi ilgimi cekemdi diyemeyecegim ve TIGI'nin limited edition olan sac spreyleri de hem fiyat olarak hemde limited olmalari merak uyandirdi bende...Denenebilir..:)

11. sayfadaki urunleri daha once denedim ve memnundum fakat farkli urunelr deneyecegimden suan bu sayfayla cok ilgilenmedim...:)



Bu sayfalarda ilgimi ceken uzun suredir denemek istedigim IT'S A 10 fakat indiirm yerine yanina hediye eklemiler keske indirim yapsalardida deneyebilseydik...:( Bu urunun indirimini yakalayacagim bir gun...:)



14. sayfadaki sac urunlerini evet merak ediyorum ama  Buy 2 get 1 olsada genede pahalilar.. ben organix in hem besleyici sac yagini hem sampuandan simdilk memnun oldugum icin bu sayfayada cok ilgilenemden geciyorum.

Ama 15. sayfadaki ojelere bayildim....:) Bu sayfa guzel essie ve zoya ojeleri kullanmaktayim ve coooookkkkkk memnunum essie markasinda guzel hediyeler olmasi harika , zoyada hediye olarak bir ruj ve bir oje armagan etmis bu da super olmus. En kisa zamanda bu guzel durumdan faydalanacagim....:):)



16. ve 17. sayfalar benim ilgimi cekmedi....




18. sayfada Too Faced in yeni urunlerini tanismislar ve Tarte'nin yeni seti var....
19. sayfada benim begendim benefit'in urunleri var fakat indirim yok...:(


20. 21. sayfalara bayildim Stila nin yeni paletleri, lorac 2 palet ve urban decay'in yeni cikardigi almak icin sabirsizlandigim Vice  palet, Evet indirim yok ama onlari gormek bile insana iyi geliyor oyle degilmi .... yoksa sadece bana mi oyle geliyor...???



Ilgimi cekmeyen bir sayfa daha...:(



24. sayfada cok guzel yeni butter london'in cikarmis oldugu lipstickler var fakat gereksiz pahali olduklarini dusunuyorum...22$ nedir ya..:(



26. sayfadaki Clarisonic'i almayi dusunuyorum fakat kararsisiz oyuzden inceleyip dusunup geciyorum bu sayfayida... Sanirim bu ayda almayacagim...:)



28 ve 29. sayfalari inceledim fakat bu urunlerin muadilleri suan elimde mevcut ve memnun oldugum icin degistirmeyi dusunmuyorum...:)



geciyoruz....:)sizlerede oluyormu bazen soyle sadece urunlerin resimlerine baktiginiz anda ihtiyaciniz olmadigini anlayip incelemeden gecip gittiiniz?....:):)


32 ve 33. sayfalardaki urunlerden bazialrini kullanmakta oldugum icin fiyatlarini inceledim sadece ve indirim yok... zaten bu urunlerin indirime girdigini hic gormedim ki...:) Indirime girerlerse lutfen bana da haber verinnnnnnn ne olur...Ozellikle VERSACE, LANCOME, DAISY ve COACH...



Simdide erkek kokusu ilk sirada gozuken parfum icin yorumumu blogumda yazmistim zaten, Calvin Klein  Eternity'nin de kokusunu merak ediyorum...


36.  ve 37. safalardada indirimler mevcut...



Bu sayfada %15 lik bir indirim soz konusu guzel...



Bu da son sayfamiz,,



Derginin arka kapaginda ise cok guzel kasa yada canta mi desem bilemedim ama guzel bir set oldugu belli ve 70 pc collection diyor. Fiyati ise 19.99 $... Bence harika ihtiyaci olan biri icin super...



veeee, gordugunuz gibi 3,5 $ lik  bir indirim  couponu vermisler...


Umarim ilginizi ceken bir dergi incelemesi olmustur.

Sizlerin bu dergide begenmis oldugu yada almak istedigi urunler var mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder