Translate

15 Ekim 2014 Çarşamba

Seyahat makyaj cantasi incelemesi...

Bir onceki yazimda bahsettigim gibi kucuk bir alisveris yaptim ve bu cantayi cok begenerek aldim. Simdide sizlerle inceleyecegiz....Benim sahip oldugum bu cantanin markasi Essentials...


Canta mor renkte, gordugunuz gibi yanlarda 2 fermuarli gozu ve on tarafindada bir fermuarli gozu mevcut.

Simdi icini gorelim....


Ic kismi gordugunuz gibi seyahatiniz sirasinda odanizda ister askililiga ister banyonuza asabilme olasiliginiz oldugu icin ben bu kullanisligina bayildim.

Icinde 3 sefaf fermuarli gozu mevcut ve gri fileli kumastan bir fermuarli gozu daha mevcut. Ve zemin kisminda genis bir alan ve dus jelinizi, sampuaninizi, parjumunuzu vs,,, koyabileceginiz lastikli ve saglam urunleri tutan bolumleri mevcut. Bu arada ic bolumu silinebilen ve leke tutmayan cinsten.


Yan taraftaki iki gozde de lastikli urunlerinizi kolaylikla tutacak bolumler mevcut. Ben bu seyahat cantasina BAYILDIM.....:)

Bu urunu ben Tjmaxx den 5$ a aldim Sizler eger Turkiyede bulamazsaniz ebay ve amazon gibi sitelerde olabilecegini dusunuyorum....

Ben simdiden sefaf kisimlardan birine rujlarimi ve lipglosslarimi, digerine ojelerimi, digerine goz ve dudak kalemlerini, oooo herseyimi goturebilecegimi dusunuyorum artik. Her seyahatimde bazi kozmetik yada bakim urunlerimden bazilarini nereye sigdiracam yada ya dokulurlerse, ya kirilirlarsa diye dusunurdum simdi bu derdim oratadan kalkti herturlu kozmetik ve bakim urunlerim birarada olacak...YASASINNNNN...:)


Kesinlikle cok kullanisli oldugunu dusunuyorum..

Sizler bu urun icin ne dusunuyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder