Translate

14 Ekim 2014 Salı

Ipsy My Bag October 2014...

Selamlar,

Bugun elime ulasan Ipsy Ekim ayi paketimi sizlerle paylasmak istedim, Bu  pakete uye olmamin nedeni yeni  bilinmeyen daha dogrusu yeni yeni urunleri denemek icin uye oldum. Bu 3. paketim fakat sizlerle ancak bu ekim ayinin urunlerini paylasabiliyorum. Bu arada fiyati 10 $.

Ipsy cok guzel bir pembe koruma ambalajiyla geliyor.


Bu guzel paketin icinden ise,


bu urunler cikti. Simdi tek tek inceleyelim.


Makyaj cantasina bayildim.Rengi turkuaz mavisi, parlak ve palastik gibi bir disi mevcut ve fermuarli olmasi da kullanisli.



En dikkatimi ceken ve merak uyandiran ise bu el kremi oldu. Ambalaji harika cok sevimli degilmi ??? Uzerindede yazdigi gibi katkisiz , natural uretilmis. Icinde mango ve mandalina ozleri bulunuyor. Kivami ne akiskan ne de cok koyu ve beyaz bir renge sahip.

Kokusu ise fresh mango ve mandalina karisimi bir koku birakiyor elinizde.Emilimi ise harika aninda emiliyor ve yagli bir his birakmadigi gibi cok guzel nemlediriyor. Miktari ise 20ml buyuk bir boy degil evet ama en azindan bu cok tatli ambalajli cantaya at cik kullanisli bir krem oldugunu dusunuyorum.




TATTOOED markasinin waterproof eyeliner i resimlerdede gordugunuz gibi kece uclu simsiyah  bir eyeliner.Waterproof oldugu icin elime yapmis oldugum swatch u bile cok zor cikti. Ucu cok ince olmadigi icin istedigim kalinlikta eyeliner cekebilecegimi duusnuyorum, ve kalem formunu da begendim. Benim en iyi eyeliner cekebildigim sekil bu kalem uclu eyeliner lar oldugu icin kullanisli olabilecegini dusunuyorum.




Doll 10 markasinin highlighter i 4,5 gr /0.15 oz agirliginda kremsi rengi krem fakat ucuk bir turuncu alt tonlu. Kremsi yapisiyla uygulamasinin kolay olacagini dusunuyorum.Simdilik bunu kullanmayacagim ama gordugumde begendigim bir urun oldu. Eger kullanirsam sizlere tekrar yorumlarimi yazarim.

                                               

Star looks markali harika rengi olan lipgloss rengi begendim ve daha once bu markadan benzer bir lipglosum oldugu icin suan bunu acmiyorum yani denemeyecegim cunku yakinda yapacagim cekiliste sizlere hediye edecegim...:)



Ipsy paketimin son icinden cikan urunu ise yuz temizle jeli Indie lee markasi olan ilk kez duydugum bir marka yalniz iceriginde 100% natural, paraben olmayan ve phthalate olmayan yani plastiklere esneklik kazandiran bir kimyasalmis, ondan da icinde  bulunmadigi yazilmis. Kokusu bir harika eger meyve kokularini seviyorsaniz tabiki. Elma kokusuna sahip, sefaf renkte, jel kivaminda bir yuz  temizleme jeli. Deneyince sizlerle yorumlarii paylasacagim.

Ekim ayi ipsy cantamdan cikanlar bu sekildeydi urunleri denedikce sizlerle yorumlarimi paylasacagim.
Bence bu urunler 10 $ etmez.

Peki sizce bu urunler 10 $ edermi? ve urunleri begendiniz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder