Translate

7 Ekim 2014 Salı

Maybelline the colossal volum express mascara incelemesi...

Merhabalar,

Bugun sizlere 3. kez almis oldugum bu harika mascara dan bahsetmek istiyorum.

Maskara'nin vadettigi etki kollojen ile zenginlestirilmis formulu ve khol efekt pigmentleri kirpiklere toklu ve super bir gorunum verir diyor.

Golgeli makyajlarda dumanli bir efekt veriyor.

Benim kirpiklerim uzun fakat kirik olmadigi gibi ince telli, buyuzden bircok farkli mascara kullaniyordum. Fakat bu mascara sayesinde ne kirpik kiviriciya ihtiyacim ne de volum vermesi icin baska bir mascaraya ihtiyacim kalmadi.


Tek bir mascara da hem volum, hem simsiyah renk, hem de harika bir kivirma etkisi oldugu icin kendimi cok sansli hissediyorum. Cunku artik tek bir mascarayla istedigim kirpiklere sahibim. Fiyati ise 7 $...Turkiyedeki fiyatida bildigim uzere 15-20 TL arasi bir fiyat.



Bu mascara'nin tek eksigi kirpikleri uzatma etkisi yeterli degil, Eger bu etki sizin icin cok onemliyse bu mascara sizin icin uygun degil fakat diger ozellikleri beni benden aldi.

Maybelline  bu urun icin sana tesekur ederim ...:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder