Translate

10 Ekim 2014 Cuma

Kullanisli Bornoz...

Arkadaslar merhaba,

Woman within adindaki dergimi karistirken cok hosuma giden bu bornoz ve havlu hatta elbise karisimi gorunce sizlerle baylasmak istedim..


Resmi gorunce elbisemi havlumu anlamaya calisirken asama asama ne oldugunu nasil kullanilacagini anlattigini fark ettim.



1. asamada, deliklerden kollarini sok diyor.



2. asama da ise, vucudunun etrafinda sar diyor.



3. asama da ise, birkez daha deliklerden kollarini gecir diyor.



4. asama ise, eller serbest, konforlu diyor ve bencede oyle.




Emici, pamuklu, hizli ve kolay giyilebildigini, havlu yada bornoz denilebilecegini soylemisler. fiyati da 19.99- 24.99 arasinda. ( bedenlere gore fiyat degisiyor)

Bence kullanisli hem havlu, hem bornoz, en cok hosuma giden tarafi asla bornoz gibi acilma ihtimali yok ve elbise gibi oldugu icin yani kollarinin acik olmasi elleri rahatlikla kullanabilecek olmasi hosuma gitti....Malum banyo sonrasi kremlerimiz var, onalri surmede gercekten buyuk bir kolaylik saglayacagini dusunuyorum...

Ben begendim ya siz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder