Translate

16 Ekim 2014 Perşembe

Eos Lip Balm...


Selam Arkadaslar,

Bugun costco alisveris merkezinde rastladigim ve dayanamayip aldigim 5 li eos lip balmalardan bahsetmek istiyorum...

Bilmeyen kalmadi diye dusunuyorum bu lip balmlari.. Ozellikle bir ara trend di resmen.. Fakat simdilerde instagram saticilarinda tanesi 30 tl gibi bir fiyata satilmaya baslaninca yerini Baby lipslerin aldigini dusunuyorum.



Tanesi 3 $ civarinda bir fiyata satilmakta Amerika da, ben bu 5 li paketi 11-12 $ gibi bir fiyata aldim. Toptan almis gibi oldugum icin tanesi 2,5 $ gibi bir fiyata geldi. Yalniz bu 5li paketinde tek bu secenegi var.

Cogu kisi bunu ambalajlari icin aliyor, bu bir gercek..:) Bende ambalajina vurulanlardanim fakat arkadaslar ben Amerikada yasadigim icin ister kozmetik, ister yiyeceklerde ister baska birseyde..... misal dis macunu nun icerigini bile okuyup aliyorum.

Malum bizim tuketmek istemedigimiz bir hayvanin yagi yada ona benzer katki maddeleri olabiliyor iclerinde, Oyuzden bu lip balm'ida buyuzden cok seviyorum ve urunun cesitliligide benim cok hosuma gidiyor.Suan benim bildigim 10 cesiti mevcut.  Kokulari urun bitesiye kadar devam ediyor, yani yarisina gelmeden kokusunda bir degisiklik olmuyor, Surumude kolay ve dudaktaki kaliciliginida begeniyorum.

Icerisinde katki maddesi yok,,,:), vitamin C ve E bulundugu icin dudagi nemlendiriyor ve besliyor.Gluten yok, Paraben yok, evet iyilestirici ozelligi yok ama nemlendiriciligi yeterli oldugu icin benim dudaklarim bu urunu kullaninca soguktan korunuyor ve catlaklar olusmuyor.

Ben bu urunu hem ambalaji hem iceriginin katkisiz olmasi nedeniyle alip kullaniyorum.

Sizler bu urun hakkinda ne dusunuyorsunuz?

Cesitleri ise:







 COCONUT MILK



                                                                                                                                                                   







BLUEBERRY ACAI







LEMON DROP WITH SPF 15









POMEGRANATE RASPBERRY







STRAWBERRY SORBET







SUMMER FRUIT







SWEET MINT






MEDICATED  TANGERINE









                                VANILLA MINT   











PASSION FRUIT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder