Translate

4 Ekim 2014 Cumartesi

Kucucuk Bayram Alisverisim..

Selamlar,

Herkesin Kurban Bayrami Mubarek Olsun. Umarim tum sevdikleriniz yaninizdadir...

Sizlerle bu kucucuk alisverisimi paylasmak istedim. Nedeni ise su ara indirimde olan urunlerden haberdar olmanizi istedim.



Benim alisverisimde 4 adet  Victoria's Secret vucut spreyleri, 3 adet Yves Rocher;in  bir tonigi, sampuani ve bu yeni cikmis olan Elixir in 7.9 olan kremi, 1 adet Loreal'in goz kremi ve Loreal'in ruju, Mary Kay markasinin vucut peelingi ve 1 adet Boo-boo Cover-Up markasinin concealeri var.

Ozellikle ilginizi cekecek olan kismi Victoria's Secret ve Yves Rocher markalarnin olacagini dusunuyorum. Bayram zamani boyunca bazi urunlerde %50, bazi urunlerde %40 indirimleri mevcut.

Alisverisin tam zamani bilginize... Ozellikle bu vucut spreyleri 2 $ arkadaslar ve herkese tavsiye ediyorum...:)

Yakin zamanda bu urunlerin hepsinin yazisida blogumda olacak. 

Gorusmek uzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder