Translate

15 Ekim 2014 Çarşamba

Victoria's Secret Body Mist...

Bugun  gecenlerde alisver yaptigim Victoria's Secret body mistlerinden bahsetmek istiyorum..Online yaptigim bu alisveriste urunlerin kucuk boyunu aldim cunku ilk kez  koklamadan alacaktim bu body mistleri oyuzden kucuk boylarini ald

 
Ilk olarak Love Spell serisinden  kiraz cicegi ve seftali aromali vucut spreyinden bahsetmek istiyorum. Oncelikle ilk kez Victoria's Secret'in body mistlerinden kullandigimi soylemek isterim ve urunun miktari cokta az sayilmaz 60ml.

Siseleri plastik fakat gordugunuz gibi cok siklar...

Kokusu ise cok fresh ve cokta tatli. Ilk kokladigimda kisa uygun olmayacagini dusundum fakat vucuduma siktigimda 5-10 dk sonra  koku tenimle cok guzel daha hafif bir koku haline geldi. Aldigim iltifatlarda cabasi...:)


Bu body mist ise Pure Seduction serisinden icinde red plum denen turkcesi sanirim turbeerigi ve freesia denen bitki aromalari bulunuyor. Bu urun diger body mist'e gore daha hafif ama ayni sekilde tatli bir kokuya sahip.

Ambalaji ayni sekilde plastik fakat gordugnuz gibi cok hos bir gorunume sahip.

Bu da cilde uygulandiginda hafif, cok dogal ve kisinda kullanilabilecek bir kokuya donusuyor.

Victoria's Secret'in bu urunelrini begendim ve diger urunlerini denemek icinde sabirsizlaniyorum.

Ben bu urunlerden ikiser tane almistim ve indirimdeydiler. Tanesi 2 $ a geldi. Toplamda ise hepsi 8 $ yani 17-18 tl ye 4 tane body mist almis oldum.

Sizlere de en azindan indirim zamanlarinda alinip denenebilecek bir urun oldugunu soyleyebilirim. 

Mis gibi kokuyorlar arkadaslar.... Tabiki ciceksi tatli kokulari seviyrosaniz tavsiye ederim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder