Translate

17 Ekim 2014 Cuma

Kucucuk minicik Alisveris...:)

Selam Arkadaslar,

 Kis geldi geliyor derken bugun harika gunesli bir havayla uyandik gune. Bugun yasadigim sehirde bulunan Turk arkadaslarimla bulusacaktim ve  gidecegim yere cok yakin ULTA vardi ve ugradan gecmek olmaz diye dusundum...:)

Sadece soyle bir bakacaktim ve begendigim birsey olursa  alacaktim, ha bide 3,5 $ lik indirim kuponum var belki onu kullanirim diye girdim...:)


Gordugunuz gibi cok kucuk bir alisveris yaptim. Organix 'in iki tane sac bakim yagini aldim nedenide bir urun alana ikinci %50 indirimliydi...:) Bastiste kuru sampuani denemek istiyordum ve yavrusunu da hediye ettiklerini gorunce dayanamadim....:) Burt's Bees ise zaten ihtiyac ve yakinda yapacagim ekiliste sizlere de hediye etmeyi dusundugum icin aldim...Yanindaki kucuk cantasi da cok hos degilmi..?

Oje ise hem indirimdeydi hem de bu renk ojem yoktu oyuzden aldim..:)

Vee son olarak mum aldim.. Harika kokuyor...:)

Dedigim gibi kucucuk minicik bir alisveris yaptim. Sizler bu urunlerden kullandiginiz herhangi biri var mi? Varsa memnunmusunuz yorumlarinizi benle paylasirsaniz sevinirim?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder