Translate

15 Ekim 2014 Çarşamba

Minik Karsik Alisverisim....

Selam Arkadaslar,

Sizlerle bugun minik bir alisverisimden bahsedecegim. Kullanisli urunler aldigimi dusunuyorum....:)



Alisverisimdeki urunler bu sekilde cok fazla birsey yok ama kullanisli urunler aldigimi dusunuyorum.

Ilk olarak herkesin kullandigi islak mendillerden ve burda buyuk supermarket yada alisveris merkezi de denilebilecek olan Meijer  den kopuk el sabunlarindan aldim.

Walmart'ta ayni Meijer gibi bir market ordan da makyaj sungerlerinden aldim.

Sag tarafdaki sari renk ve pompali kapagi olan 1lt'lik iceriginde meyva ozleri olan dus jelini ise Tjmax den aldim. Fiyati ise 8$.

Yaninda bulunan siyah kapli  sisenin markasi Tresemme olan 1lt'lik sampuan bunu da esim icin aldim.

Sikici kisim oldugunu dusundugum kisimi gectik ve sizlere bastada soyledigim gibi kullanisli oldugunu dusundugum 3 urune geldik.

Ilk urun canta organizeri,




Benim canta organizerim bordo renkte, resimlerde gordugunuz gibi bir cok gozu mevcut. Iki fermuarli gozu , orta kisimda buyuk bir alani  yanlarda ise kucuk esyalarinizi cantanin icinde kolaylikla bulabilmenizi saglayan bircok kusuk gozu mevcut.

Ben cok sik canta degistiren biri olarak, zannediyorumki sadece bu olay bende degil cogu bayanda mevcut malum kiyafete gore, ayakabiya gore, hava sartlarina gore ve ozelliklede biz kadinlarin ruh haline gore  cantalarimizi surekli degistiriyoruz.

Buyuzden ben herseferinde cantamda bulunan gerekli gereksiz herseyi baska bir cantaya aktarirken useniyorum...:(

Bu organizer benim icin hayat kurtarici oldu kolalikli bu cantayi tutup almak  icinde yanlarinda iki tane kullanisli yapilmis olan nedenir bilmiyorum ama saplari var, hoppppp  bir cantadan digerine gecti oluveriyor...:)Ne bir esyanizi unutmus oluyorsunuz... yani ahhhh diger cantamda kaldi gibi replikler hayatinizdan cikiyor....:)

Sanirim demeye calistigim seyi anlatabilmisimdir..:)

Veee en onelisi de biz kadinlarin zaafi olan, neredeyse asik olarak aldigimiz guzelim cantalarimiz batmiyor. Yani evden ani cikarken rujumuda yolda surerim hatta ojemide iste hallederim yada alisveriste aldigimiz herhangi bir urun eger kapagi acilirda cantaniza dokulurse o ani bi yasayin..... :( sanki dunya basimiza yikilmiyor mu? valla benim basima birkac kez gelmisti ve gunlerce o lekeyi cantamdan cikarmaya calismistim ve cikmadi sonuc HUSRAN...:(

Iste bu gibi kotu anilarim artik olmayacak diye dusunuyorum.....:)

Bakalim kullanip gorecegiz....

Ben simdilik memnunum.... Ben bunu ebay dan aldim cok komik bir fiyata...:)

Sizlerde oradan bakabilirisniz...

Peki sizlerden bu urunu kullanan vari? Varsa yorumlarini benle paylasirsa cok sevinirim...

Diger almis oldugum urun ise seyahat makyaj cantasi, o yazimi da diger bir yazim da paylasacagim cunku bu yazim cok uzun oldu...:)

Ayrintili resimler diger yazimda lutfen ilerleyin...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder