Translate

8 Ekim 2014 Çarşamba

NYC ojelerinden birkacinin incelemesi...

Selam Arkadaslar,

Bugun oje dolabimda bir teizlik yaptim ve bu esnada yavas yavas degisik markalarin ojelerini de blogumda neden yazmayayim dedim ve suan bu yaziyi okuyorsunuz...:)

Bu yaziyi temizlik (yani cogu ojemi cope attiktan sonra) bittikten sonra yazmak aklima geldigi icin elimde kalan Nyc markasinin 5 ojesiyle yazmaya basladim.





Nyc markasinin suan bende bulunan bu 5 ojesine sahibim. Fircalari standart cok genis olmayan, surumde zorluk yaratmayan bir fircaya sahip.

Ojeler renklerini tek katta tam anlamiyla verdiklerini soyleyemem fakat iki kat surulduklerinde gayet basarilir ve farkettimki cabuk kuruyor bu ojeler...

Bunu farketmem de su sekilde oldu sizinle paylasmak istiyorum diger marka ojelerimi surdugumde ellerime cok dikkat ediyorum aman deymeyin aman dikkat gibi sozler cikiyor agzimdan...:) ama bu ojede gecenlerde acil surup ciktim hatta oje surdugumu bile unutmustum arabaya bindigimde esim ojenin rengini begendim dedin de fark ettim.. Aaa ben oje surmustum demi diye tirnaklarima baktigimda coktan kurudugunu ve hicbiryere bulasmadigini kisacasi ojem bozulmamis... YASASIN...:)

Bu ozellik bizler icin bence onemli bir ayrinti..

Simdi tek tek bu ojelerin renklerini tirnakda nasil durdugunu gosterelim..

Tirnaklarim cok kucuk  ve ojeleri cok basarili surememis olabilirim. Simdiden soyleyeyim kusuruma bakmayin ne olur...



                   
       
       


                                    Renkler bi harika yahu ...:)

Veee fiyatlari da uygun ben burda 1,5 $ a almistim. Turkiyede de uygun fiyatli oldugunu dusunuyorum..

Denemenizi tavsiye ederim...

Gorusmek uzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder