Translate

7 Ekim 2014 Salı

Flormar Ultra Black eyeliner goz kalemi incelemesi...


Bir onceki yazimda Flormar'in 101 numarali siyah goz kalemini inceledikten sonra ultra black olan bu goz kalemini de incelemek istedim.


Kalem resimdeki gibi gorunuyor. Pigmenti guzel, renk vermesi guzel, ucu yumusak uclu yalniz bu sorn yaratacak kadar yumusaklikta degil aksine kullanisli bir kivamda.

Soylemede gecemeyecegim bir ozelligi ise gozkapagina istedigin kalinlikta cok guzel eyeliner cekebiliyorsun. Bu sekilde cok sik kullandigim bir kalem oldu kendisi...:)

Waterproof degil ama benim gozlerimde rahat 2 saat kaliyor ama sonra hafif hafif akmalara neden oluyor takviye yaparsak yada duzeltmeler yaparsak  bi 2 saat daha rahatlikla kullanabiliyoruz. Fiyatina gore (7tl) bence basarili olmus,



Swatch'uda bu  sekilde black ve ultra black arasinda cok buyuk bir renk farki yok ama iki swatch'uda tek bir kez cizdim evet ultra black daha koyu renk veriyor fakat black rengini de iki kez ust uste surulurse  o da ultra black kadar renk veriyor.

Kisacasi bu fiyatlarda en kullanisli urun olarak ilan ediyorum bu flormarin goz kalemlerini...:)

Ben begendim ve keyifle kullaniyorum. Herkese rahatlikla tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder