Translate

6 Ekim 2014 Pazartesi

NYX Love in Rio 03 Far Paleti...

Selamlar,

Sizlere NYX markasinin 3 lu far paletinden bahsetmek istiyorum. Bu far paletine ihtiyacim varmiydi hayir yoktu...:) ve zaten bana da 5 ay once ipsy paketimden cikti ama o gun bugundur cok severek kullandigim bir palet oldu.




Palet bu sekilde plastik, siyah bir ambaja sahip, fakat saglam oldugu icin seyahatlerimde rahatlikla kullanabildim.





 

Ilgisini ceken olabilir diye arka kapak kismini da resmettim nedeni ise hayanlar uzerinde test yapmayan bir marka oldugunu gostermek istedim. Gordugunuz uzere tavsan resmi var...






Renkleri ise soldan ilk renk acik kahve ve icinde kucuk kucuk abarti olmayan simler iceriyor, ortadaki renk ise ucuk bir pembe alt tonlu simli krem rengi, sonuncu renk ise siyaha yakin koyu bir kahve rengi bu renkte icinde kucuk kucuk simler isiltilar barindiriyor.





Renklerin swatchlari da bu sekilde gozukuyor.

Pigmentleri guzel, Farlar cok az tozutuyor ama beni rahatsiz etmedi cunku goz kapagina gecmiyor, bazsizda renklerini cok guzel veriyorlar ve en az 4 saat kaliciliklarini gozlemledim.

Dokulma yapmiyorlar ve yapilarida yumusak, icindeki simler gozlerinizecok hos  bir canlilik veriyor.

 Kisacasi bu palet kullanisli fiyatini bilmiyorum ama cok pahali bir urun olmadigini dusunuyorum ve herkese oneririm.

Guzellikler icinde kalin...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder