Translate

12 Eylül 2014 Cuma

Ayni Yildizin Altinda...The Fault In Our Stars....


Merhabalar,

Suan burda saat 10:22 simdi uyandim arkadaslar ve hemen bilgisayarimin basina gectim ve cok heyecanliyim. Dun gece izlemis oldugum bir film den yani AYNI YILDIZIN ALTINDA filminden bahsetmek istiyorum.


Belki bunu yazinin en sonunda soylemem gerekiyor ama ben simdi soylemek istiyorum. Lutfen izleyin...

Film 2014 ABD yapimi, turu ise dram olarak gecmekte.

Yonetmeni; Josh Boone.
,
Oyuncular; Shailene Woodley , Ansel Elgort, Willem Dafoe, Nat Wolff, Laura Dern.

Shailene Woodley....... Hazel

 Ansel Elgort................Gus

Nat Wolff.....................Isaac

Laura Dern..................Frannia

Willem Dafoe........Van Houten

Film de oyuncular bu karekterleri canlandiriyorlar. Bu filmi tesadufen IMDB de filmleri karistirirken puanindan oturu izledim. Imdb de aldigi paun 8.2 ve bu puanin hakkini vermis.

Simdi biraz film den konusalim;

16 yasinda ki Hazel  3 yil once troid kanseri oldugunu ogreniyor ve savasmaya basliyor, akcigerleri de etkilendigi icin yaninda surekli oksijen tupuyle dolasiyor.
Kanser hastalarinin moral ve sosyallesmeleri icin duzenlenen terapi kursunda  Augustus yani Gus ile tanisiyor. Gus in yasamida zordur ilk once beyin tumoru kanseri teshisi konmus sonra bacagini kaybetmis. Hazel ile iyi vakit gecirmeye baslarlar ve asik olurlar.
Cift gercekten mutludur ve Gus, Hazel in dilegi olan yazar Van Houten i gormek ve okudugu kitab'in sonunu ogrenmek ister. Gus askinin dilegini gerceklestirir ve birlikte Amsterdam a giderler...

Filmin gerisini izleyerek ogrenin arkadaslar... Cunku o anlari yasarmiscasina hisse kapiliyorsunuz.

Film den cok hosuma giden birseyler paylasmak istiyorum sizlerle. Gus, Hazel e Amsterdam da basbasa yemekteyken soyledigi sozler;

Asigim sana' duydun beni ; Asigim sana. Biliyorum ki ask, yalnizca bosluga yapilmis bir haykiris ve unutulmak kacinilmazdi ve hepimiz lanetliyizdir. Ve bir gun tum emeklerimiz yalnizca toza donusecek ve biliyorum ki Gunes yasayacagimiz tek Dunya'yi yutacak ve ben sana asigim. Uzgunum....

Benim bu film icin yorumum Harkuladeydi....Arkadaslar ben hemsireyim ve hersekilde hasta gordum .Kanser tedavisi alan insanlarda gordum hatta onlara kemoterapi yaptigimiz zamanlarda oldu. Fakat bu film de Kanserin tedavisinden cok kanser hastalarinin psikolojileri ve onunla nasil yasadiklari, verdikleri savas ve kabullenislerini  okadar guzel anlatmis ki herkesin bu film den ogrenecegi cok seyin olduguna inaniyorum...

En onemlisi de bu film de Kanser hastalarinin aileleri de var ve cok guzel bir oyunculukla  anne babanin da nasil bir destek saglamasi gerektigini ister ona bakma ister de psikolojileri icin verdikleri caba o kadar duygulandim ki anlatamam...

Evet hasta olmak o acilari cekmek apayri ama kanser hastasi cocugu olup da annelik babalik yapmak apayri birseymis arkadaslar....

Hepimiz sagligimizin kiymetini bilmeli ve herzaman sukretmeliyiz...

Saglikli gunler diliyorum.. Bu filmi izleyen var mi arkadaslar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder