Translate

4 Eylül 2014 Perşembe

Eylul 7- 27 sine kadar olan ULTA indirim dergisi


Selam Arkadaslar,
Bugun  elime ulasan bir dergi hakkinda yazacagim. Herkesin birsekilde duydugunu dusundugum bilmeyenler icinde ULTA  hakkinda sizlere biraz bilgi vermek istedim.

Ulta Amerika Birlesik Devletleri'nde salon urunleri ve salon hizmetleri icin ilk siralarda yer alan en buyuk guzellik perakendecisidir. Essiz bir urun genisligine sahiptir. Ulta kozmetik, sac bakimi, vucut bakimi, banyo urunleri ve daha bircok salon urunleri ile yelpazesini genisletiyor. Suan 46 eyalet de 696 perakende magazalari mevcut oldugu gibi web sitelerindende http://www.ulta.com/online alisveris imkani sunuyor.



Sizlere bu ayin  icinde bircok indirim barindiran derginin  resimlerini koydum. Amerikadan alisveris yapabilecekler icin bir nebze firsat sayilabilecek bir  bilgi olur diye dusundum, umarim isine yarar...


En cok bu sayfa benim ilgimi cekti, nedeni de cok acik sanirim herkesin merak ettigi Urban Decay in paletleri mevcut bu sayfada ve Naked Basic palet in ikincisi cikmis yani NAKED 2 BASIC isimli palette gene 6 far bulunmakta renklerin isimleri ilk paletteki renklerden tamamen farkli . En kisa zamanda alip deneme firsati buldugumda sizlerle daha cok yorumlarimi paylasacagim.


Ulta nin kendine ait tasarlanmis olan fircalarina diyecek birsey yok killari asla dokulmeyen, kolay temizlenen yumusacik ve cok kullanislilar fakat kotu bir yani var fiyatlari ucuk ve bu dergidede gordugunuz gibi indirime girmiyorlar..



Bu sayfada da en cok dikkatimi ceken urunler Laura Geller in seti ve Anastasia nin seti  gercekten indirimde...







Veeee Clarisonic Mia, Mia 2 ve Mia 3 herzamanki gibi indirimde degiller, keske Ulta bunlarda da indirim yapabilseydin de biz de bundan faydalansaydik...:)


Benim hayatimin parfumu olan ve suan da da kullanmakta oldugm DIOR  J'Adore.... ben bu parfume asigim bitecek diye aklim cikiyor ama bittikce  de aldigim bir parfum. Ben kumralim ve benim tenime cok uydugunu dusunuyorum , harika bir kokusu var ve cok kalici bir parfum . Bir yerlerde bu kokuyu deneme sansiniz olursa  mutlaka deneyin derim....Bu dergiyle beraber Michael Kors un parfum tester ini da yollamislar ama ben herkese hitap edecegini dusunmuyorum..


Bu sayfada ki tum parfumler icin tek bir sozum var, o da Harikalar.....



Burada ise gercekten iyi bir indirim var neredeyse %50 indirim yapilmis L'OREAL , NYX ve REVLON markalarinda gozle gorulur  ve ise yarayacak bir inndirim yapilmis....:) sevindim..:)


Bu sayfada ki fircalarda buy 1 get %50 off olmasida guzel bir haber....:)







Evet arkadaslar Ulta nin Eylul ayi indirim dergisi de bu sekildeydi. Umarim az da olsa sizlere bir fikir vermistir... Tekrar gorusmek uzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder