Translate

10 Eylül 2014 Çarşamba

Wet n Wild Comfort Zone Pallet...

Selamlar,

En cok kullandigim wet n wild urunlerimden biri olan Comfort Zone paletimden bahsedecegim sizlere. Bu marka artik Turkiye de  buyuzden  yorumlarimi sizlerle paylasmak istiyorum. Turkiye fiyatlarini tam olarak bilmiyorum fakat  ben bu urunu 4.99 $ a aldim.

Bu marka bir ABD  markasi olup amaclari Mac markasinin farlarina dupe gosterilmeleridir. Bu urun Amerikada buyuk alisveris magazalarinda Walmart, Meijer, drugstore..vb yerlerde satilmaktadir ve ucuz ama kaliteli bir markadir. oyuzden ambalajlari dandik..

Palette 8 adet renk var ve hepsi sedefli, isiltili renkler.



Farlarin uzerinde nereye kullanilacaklari yaziyor, renkler cok pigmentli tek dokunusta renklerini veriyorlar, tozutma olaylari mevcut yalniz tozutmalari goz kapaginda olmuyor, fircada kaliyor. Bu paletin en guzel yani hem gece hem de gunduz makyaji yapabilecek olmaniz.

Herkesinde soyledigi gibi sag dan en alttaki renk bi harika... sadece goz kapaginiza surup cikabileceginiz bir renk sanki golge de yapmissiniz gibi duruyor goz kapaginizda... Rengi tam tarif edemeyecegim cunku 2-3 renk karisimi gibi goruyorum...

Fiyatina gore cok iyi islev saglayan bir palet... Almayi dusunen herkese oneririm...

Gorusmek uzere....:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder