Translate

9 Eylül 2014 Salı

Urban Decay 24/7 glide on eye pencil..

Selamlar;

Size hayatimin goz kaleminden bahsetmek istiyorum. Abartiyorsun diyenler olabilir ama ben boyle eyliner yerine kullanilabilecek bir kalemle tanismamistim daha once. Urban Decay markasinin  urunlerinin cogu urununu begeniyorum. Misal goz bazi, naked paletlerin hepsi ve goz kalemleri  cok basarililar.
Bu goz kalemlerinin 40 cesiti mevcut ben size suana kadar 2 tane bitirdigim siyah renkli olanini ve en favorim olan black velvet olanindan bahsedecegim.

Bendeki cok azaldi ve bitecek diye uzuldugum ilk ve tek goz kalemim.

Bu kalemin diger kalemlerden ne farki var? 

Yapisi yumusacik, kalem kolaylikla uygulaniyor ve tek surumde cilde rengini veriyor, ikinci kez uzerinden gecmeye gerek yok. Bu da kalemin oldukca pigmentli oldugunu gosteriyor.

 Bir guzel yonude 1 dk icinde sabitleniyor ve buyuzden ne akma ne bulasma, ne de dagilma asla yapmiyor. Ancak siz iyi bir makyaj temizleyiciyle makyajinizi temizlediginizde cikacak oda zor birsekilde tabi buda su bazli olmasindan kaynaklaniyor.

Ayrica ben bu kalemi eyliner yerinede kullaniyorum cunku rengi okadar guzel bir siyah ve kaliciki hickimse  goz kalemi oldugunu anlamiyor. Hep aldigim iltifatlar eyliner'ini harika cekmissin oluyor.

 Bu goz kaleminin tek bir kotu yani var o da fiyati ve Turkiye de satilmamasidir.(Amerika da fiyati 20$). Evet pahali ama firsati olup almayi dusunenler icin bir fikir olsun diye sizlerle dusuncelerimi paylasmak istedim. Umarim faydali olmustur.

 Sizler hangi goz kalemlerini kullaniyorsunuz ve hangilerinden memnunsunuz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder