Translate

10 Eylül 2014 Çarşamba

Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu...

Selam Arkadaslar;

Bu yaz Turkiye de tatildeyken cogu kozmetik magazalarinda yapilan kadinlar gunu indirimine denk geldim ve Nivea'nin bir kac urununu denemek icin satin aldim. O urunlerden biri de makyaj temizleme suyuydu.


Simdi size bu urun hakkindaki yorumlarimdan bahsedecegim.Urun plastik bir kapta, sefaf renge sahip ve  200 ml olarak satiliyor. Uzerinde yuz ve goz icin oldugu yaziyor. Icinde Dexpanthenol ve uzum cekirdegi yagi mevcut. Paraben ve parfum icermiyor. Hassas ciltler icin uygun oldugu belirtilmis.

Nivea nin bazi urunlerinden memnun oldugum icin bu makyaj temizleme suyunu da denemek istedim fakat bekledigim gibi cikmadi.

Kotu bir kokusu yok hatta kokusuz bu benim icin icin sorun degil. Makyajimi kare pamuk yada yuvarlak pamuklarla uygulamayi denedim evet gozu yakmiyor, cildim de tahrise yada sivilcelenmeye sebeb olmadi. Ama arkadaslar bu urun benim makyajimi temizlemiyor. Yuzumdeki makyaji temizlemek icin 3 tane kare pamuk kullanmak zorunda kaliyorum (arkali onlu). Ben genellikle makyajimi yumusak hareketlerle yuzume bastirmadan hatta yuzume masaj yaparmiscagina makyajimi temizlerdim. Bu urunle cikmadigi icin pamugu yuzume bastirmak zorunda kaliyorum.

Makyajimi temizledigimi sandigim anlardada yanildigimi gordum, okadar temizlemeye ragmen makyajimi temizledikten sonra uyguladigim sivi tonik'imi pamugumla cildime uygularken halen yuzumdeki makyaj kalintilarini pamukta gorebiliyordum. Yani makyajimi iyi cikardigina inanmiyorum.

Nivea  maalesef bu urun olmamis. Arkadaslar kimseye onermiyorum birdaha da almayacagim urunler arasina girdi. Suan elimde halen bu urun var zai olmamasi icin kullanip bitirecegim..Tabi destek olarak baska makyaj temizleme sularindan kullanarak.

Bu urunu deneyenler varmi? Yorumlari ne yonde?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder