Translate

6 Eylül 2014 Cumartesi

Organix Biotin & Collagen Sampuani

Selam Arkadaslar;

Sizlere Organix markasindan bahsetmek istiyorum. Kendi sitelerinde genel olarak Organix markasini,
Doğal bitkilerden esinlenerek içeriğinde kullandığı hindistan cevizi, argan yağı, deniz mineralleri, avustralya ağacı, limon özleri, keratin yağı, çay ağacı nanesi gibi bitki özlerinin cildiniz veya saçlarınızın için en gerekli olan kombinasyonunu oluşturarak hem saçlarınıza hem de cildinize ihtiyacı olan özel bakımı sağlamaktadır.
boyle tanitiyorlar. Bende uzun zaman once yaklasik 1 yil once saclarimin uclarinin fazla derecede kirildigini, hangi bakim yagini kullansamda kar etmedigini farkettim. Evet saclarimda boya var ama ben saclarimi 3 ay da bir boyayan  bir insanim ve sacimda acma islemi yaptirmadim. Sacimin orjinali koyu kahve ve aralarda beyazlarim oldugu icin sacimi tek renk olsun diye siyaha 3 ay da bir evde kendim boyuyorum. Saclarim son zamanlarda daha cok dokulmeye ve banyo sonrasi sacimi taramakta zorlandigim icin de sampuan dan once artik sac bakim kremleri bitirmeye basladim. Bu nedenlerden oturu bir arayisa girdim. Artik her girdigim magazada yani bizim yasadigimiz yerde drogstore'larda, CVS'lerde, walmart, meijer vs., yerlerde organik bitkisel saclarima iyi gelecek sampuanlar ararken bu organix markasini gordum ve okadar cesiti vardi ki insani cezbediyordu. Yani her saca uygun olan, hayvan testi yapilmamis, bircok cesit saca bakim yapan yagin icinde olmasi beni cezbetti ve ilk aldigim urunu Biotin & Collagen Sampuani ve sac kremi oldu.




Sampuani hemen ertesi gun denedim ve dustayken sac kremini yanima almayi unutmusum ve saclarimi sadece sampuan ile yikadim. Sampuani bir miktar elime aldigim da hos, hafif yapili guzel bir kokusu vardi ve  ben diger kullandigim sampuanlari avucumun icini tamamen dolduracak sekilde kullanirken, bu sampuani ilk denemem diye avucumun yarisini bile doldurmadim ve saclarimi yikadim. Ilk denemem olmasina ragmen dustan ciktiktan sonra sac kremi kullanmadigim icin cok memnundum, cunku gerek kalmamisti. Saclarim cok rahat tarandi, yumusaciklardi ve guzel kokuyorlardi. Saclarim kurudu  ve biz disari ciktik 4 saat sonra eve geldigimizde esim saclarimin cok guzel koktugunu soyleyince kokusunun da kalici oldugunu anlamis oldum....:) Ha bu arada sac kremini aldigimiz yere goturup geri verdik cunku artik ihtiycim yoktu.....:)))

Normalde benim saclarim yaglidir ve ertesi gun sonmus saclarim olacagindan, hergun sac yikan biri olarak ben  ertesi gun uyandigim da saclarim hala dolgun ve yaglanmamisti. O gunu de oyle gecirdim. Tabiki ertesi gun sabah saclarimi yikadim evet sonmuslerdi ama  2 tam gun saclarim dolgun ve canli gozukuyorlardi. Bu sampuani 6 aydir kullaniyorum ve gercekten etkili ben ayni zamanda saclarimi da uzattigina inaniyorum yada uzamasini hizlandirdi diyebilirim. Bu sampuan burda 5.99 $ bazende 6.99 $ olarak satiliyor. Sanirim Turkiyede 27 TL ile 32 TL arasinda  degisiyor.

Unutmadan tekrar soyluyorum belki benim sacim cok islem gormedigi icindir bilemiyorum ama ben sac kremi artik kullanmiyorum ve bu durumdan cok memnunum...:)

Herkese oneriyorum eger yukarida yazan organik yaglara alerjiniz yoksa deyin derim...

Hepimizin saclarinin parlak, dolgun ve canli olmasini diliyorum.....:) Gorusmek uzere...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder