Translate

10 Eylül 2014 Çarşamba

Nivea Canlandirici Tonik...

Selam Arkadaslar;

Bundan once size Niveanin makyaj temizleme suyundan bahsetmistim. Bu urunu de onunla beraber almistim ve memnun kaldigim icin suan 2. sisesini kullanmaktayim.

Nivea markasinin canlandirici tonik'i normal ve karma ciltler icin uygun oldugunu soyluyor. Urun plastik bir kutuda, 200 ml, renksiz ve niveanin standart kokusuna sahip.

Urunun vadettigi seyler: cildi derinlemesine temizler, cildin dogal nem dengesini korur, cildi canlandirir ve cilde nazikce etki eder diyor.

Benim yorumum ise evet cildi temizliyor , canlandiriyor ve nemlendiriyor.Yani bu urun  gercekten etkili, fakat bu urunden gozeneklerinizin kucultmesini yada siyah noktalari tamamen yok etmesini bekemeyin.

Bende asla bir sivilcelenme, ciltte yaglanma yada ciltte bir agirlik hissi uyandirmadi. Niveanin makyaj temizleme suyunu nekadar begenmediysem de bu urunu cok begendim. 

Tonik'i nasil kullaniyorum? Genellikle yuzumu yuz yikama jellerimden herhangi biriyle yikadiktan sonra bu tonigi yuvarlak disk pamugumla dairesel hareketler yaparak yuzume uyguluyorum, bazen sabah aksam bazende gunde bir sefer uyguluyorum.

Sizlere hem uygun fiyatli hemde guzel bir is cikaran bu tonigi onerebilirim.

Ozellikle karma ciltler icin cok uygun oldugunu dusunuyorum.

Sizler hangi tonikleri kullaniyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder