Translate

9 Eylül 2014 Salı

Rimmel London Stay Matte

Selam Arkadaslar;

Bugun sizlerinde cok iyi bildiginiz suan benim icinde 1 numara olan favori pudram ilan ettigim, Rimmel'in Stay Matte pudrasini  kendimce yorumlamak istiyorum. Bu pudra hakkinda bircok yazi yazildi fakat bende fikirlerimi sizlerle paylasmak istiyorum. Ilk soylemek istedigim cogu pahali pudralardan daha iyi is cikardigidir. Ben amerikada 4.99 $ a aliyorum. Sanirim TurKiyede  de watsonslarda satilmakta. Ben yaklasik 1 senedir 001 transparent olanini kullaniyorum yani renksiz olanini ve cok memnunum.




Cok sevdigim pudramin guzelliklerinden bahsedeyim biraz....

 Pudrayi ilk aldigimda  koklamistim ve cok hos bir kokusu var.

Makyajimi cok guzel sabitleniyor ve en az 4-5 saat cildimi mat tutuyor.

 Diger bazi pudralar gibi pul pul asla olmuyor.

 Cildim de gercekten yok gibi duruyor.

Ve en onemlisi cildimde agirlik yapmiyor

Bir pudradan daha ne bekleyebiliriz ki.... Herkese gonul rahatligiyla onerebilecegim bir pudra, sadece cildi cok yagli kisiler denemeden almasinlar...

Peki sizler hangi pudralari kullaniyorsunuz?. En cok begendiginiz pudraniz hangisi?

Guzel gunler diliyorum...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder