Translate

27 Eylül 2014 Cumartesi

NAKED 2 PALETTE INCELEMESI...

Selamlar Arkadaslar,

Bugun elimde olan Naked paletlerinden 2. olan Naked 2 paleti hakkinda nacizane yorumlarimi payasmak istiyorum.

Ilk oncelikle Naked 2 paleti ciktiginda cok heyecanlandim cunku ilk paletinden cok memnun kalmistim ve ilk firsatta naked 2 paletinide aldim fiyati 1 ile ayni 54 $ dan satilmakta.

Paletin ambaji benlik degil. Metal bir ambalaji var seyahatlar icin saglam bir palet ama ben metal ambajlari sevmedigim icin cok hosuma gitmedi fakat bu paleti almama engel olmadi.



Plaette 3 mat renk, 7 tanesi sedefli ve 2 taneside  buyuk piriltilardan olusan renklerden olusuyor. Platte  iki tarafli bir tarafi karistirma fircasi bir tarafi da far fircasi olarak tasarlanamis ve fircasi cok basarili. Kapaginda da dev bir aynasi mevcut. Bu palet Naked 1 e kiyasla daha sedefli renkleri icinde barindiriyor. Renkler ilk palette oldugu gibi pigmentleri, yapilari ve renkleri cok basarili ve verdigimiz fiyati tam anlamaiyla hakettigini dusunuyorum.

Ilk palette oldugu gibi paletin yaninda prime i mevcut. Far bazi hakkindada soylenecek birsey yok renkleri guzel sabitliyor ve kaliciligini artiriyor.

Urban Decay Naked paletleri cok basarili arkadaslar.. Kesinlikle firsati olanlarin almasini onerdigim bir palet...

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder