Translate

10 Eylül 2014 Çarşamba

Wet n Wild Brulee....

Selamlar;

Sizlere artik herkesin bildigi  Turkiyede satisa sunulan wet n wild urunlerinden en cok adindan bahsettiren tekli farlarindan brulee hakkinda yorumlarimi paylasmak istiyorum.

Dedigim gibi herkesin haberi var fakat urunu bulamayanlar yada yeni haberi olanlar icin bende birkac sey soylemek istedim. Bu benim yedekteki brulee far'im tam anlamiyla gorebilin diye bunun fotografini cektim . Cunku suan kullanmakta oldugum brulee farimin dibi gozuktu...:)


 Resimde de goruldugu gibi far ne beyaz ve tam anlamiyla bir krem rengi degil ama muthis bir rengi var heleki goz kapaklarinda durusu harika...

Renk mat, cok islevli bir far bence, ister tum gozkapagina sur birde eyliner cek ve cik, isterseniz kas altini yada goz pinarlari icin kullanabilirsiniz. Yada goz kapak renginizi cildinizle esitlemek icin kullanin. 

Yapisi yumusak ve pigmentasyonu  cok iyi tek bir kotu yani var o da ambalajlari dandik o da benim icin hiccccc problem degil...

Kaliciligina gelince en onemlisi bazsiz bile 4-5 saat kaliyor goz kapaginizda bazla asla akmiyor siz nezaman makyajinizi cikarirsaniz ozaman ancak cikar bu far.

Ben  bu tekli farlari 1$ a aliyorum burda bu fiyata gore harikalar... muthisler...

Siz hangi wet n wild urunlerini kullaniyorsunuz?  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder