Translate

7 Eylül 2014 Pazar

Organix Argan Oil of Morocco Bakim Yagi...

Selam Arkadaslar,

Sizlere gecenlerde Organix markasinin Biotin collagen sampuani hakkinda yorumlarimi yazmistim, ve memnun oldugumu belirtmistim. Su aralar Turkiye de herkes fakli farkli markalarin saclar icin olan,bakim yaptigini bildigimiz  Argan yagi ni kullaniyorlar. Ben de sampuanindan memnun kaldigim icin birde bakim yagini denemek istedim. Organix  Argan oil of morocco  kuru  ve sertlesmis saclar icin olanini aldim. Suan saclarim sampuanim nedeniyle biraz duzelmis haldeler yani cok kuru degiller fakat bu yaz aylarindaki kavurucu sicaklardan yiprandigini dusundugum icin bu yagini aldim ve denemedim. Urun plastik bir kapta ve 100 ml lik olarak satista.


2 aydir da kullaniyorum ozellikle sac uclarima uyguluyorum. Urunu avcuma bir nohut tanesi kadar aldiktan sonra ellerimle urunu biraz isitiyorum  ve sac uclarima uyguluyorum. Genellikle bu islemi banyodan sonra nemli saclarima yada dus almamissam saclarimi hafif nemli hale getirdikten sonra uyguluyorum. Urunun vadettigi etki, argan yaginin onarma etkisiyle kurumus, yipranmis, islem gormus saclarin eski haline getirmek. Ayni zamanda UV isinlarina ve isi veren sekillendiricilere karsi saclarinizi koruma altina alir.

Evet bu urunu soyledigim gibi 2 ay kullandim ve yorumlarimi yapabilirim. Ilk once bu urunun sprey form da olmasini istedim fakat uygulamaya basladigim da anladim ki bu sekli en uygun olani sprey seklinde olsaydi ben urunu direk saclarima uygulardim yani urunu elimde isitmadan surerdim. Oyuzden iyiki bu sekilde bir kap ta diyorum kendimce. Urun icin vadettiklere seylere gelince evet kuru saci nemlendiriyor, yumusatiyor ve bu sayede saclariniz kopmadan, dokulme yapmadan taranabiliyor. Ben gercekten isidan koruyormu diye su ara fon makinami kullanmadan once ve sacima sekil vermek icin kullandigim aletlerden once kullaniyorum suan icin bir faydasi olup olmadigini tam anlayabilmis degilim ama ilerleyen zamanlarda daha da iyi gozlemleyebilecegimi dusunuyorum ve sonra tekrar sizlere bu konu hakkinda geri donus yapacagim.

Urun Amerika da 5.99-7.99$ fiyatlari arasinda satilmakta, Turkiye de sanirim biraz daha pahaliymis. Urun guzel ama olmazsa olmaz bir urun degil ayni etkiyi yapan Turkiye de bircok urun biliyorum. Oyuzden illa bu urunu alin demem ama deneyecegim diyenlere de zararli cikayacaklarini soyleyebilirim.

Umarim faydali olabilmisimdir. Tekrar gorumek uzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder