Translate

9 Eylül 2014 Salı

Rimmel London Stay Matte Fondoten...

Selam Arkadaslar;



Sizlerle Rimmel London Stay Matte fondotonunden bahsedecegim. Adindan da anlasilacagi gibi mat bitis salayan, kopuk kivaminda, cilde surumu kolay, ister ellerinizle isterseniz de fircayla uygulanabilen  bir fondoten. Benim kullandigim numarasi 200 olan soft beige rengi ve cildime tam uydugunu dusunuyorum.

Benim icin en guzel yonu ise gun icinde parlama yapmamasi.

Fiyati Amerikada 4.99 $ Turkiyede bildigim kadariyla  Watsonslarda 19.90 tl ye satilmaktaymis. Bence bu fiyati karsin ustun basari sagliyor.

Bu fondotone yakisan gene rimmel london stay matte pudrami surdugumde  tum gun kalici mat bitisli guzel bir gorunum elde ediyorum. Bu ikiliyi cok seviyorum...


Ozellikle karma- yagli ciltlere oneriyorum....

Sizler  hangi fondotonleri kullaniyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder