Translate

7 Eylül 2014 Pazar

Blended 2014 Komedi filmi (Karisik aile)

Selam Arkadaslar;



                                  
 Bugun sizlere dun izledigim Blended adli turkce cevirisi karisik aile diye cevirilmis olan film den bahsetmek istiyorum.Film 13 Haziran 2014 de Turkiye de vizyona girdi. Turu heryerde komedi diye geciyor. Bana kalirsa ne tam anlamiyla komedi ne de tam anlamiyla romantik bana kalirsa bu film tam bir romantik komedi...

Film de iki bas rol oyuncusu mevcut. Biri Adam Sandler digeride Drew Barrymore. Bu ikiliyi benim ilk gordugum film 50 ilk opucukdu ve o film de harika bir romantik komediydi ve 50 ilk opucuk filminin de yonetmeni olan Frank Coraci bu filmin de yonetmenligi ustleniyor. Film IMDB de 10 uzerinden 6.5 puan almis. Bence dogru bir puanlama olmus.

Film klasik Adam Sandler filmlerindendi. Ailenizle oturup rahatca izleyebileceginiz bir aile filmi olmus. Fakat cocuklar 15 yas ustu olursa daha guzel olur. Bu benim nacizane fikrim.

En cok hosuma giden tarafi ise ailenin nedemek oldugunu, nekadar kimetli oldugunu ve anneligin, babaligin gercekte nasil olmasi gerektigini cok guzel anlatmislar.

Izleyecekler icin IYI SEYIRLER...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder