Translate

27 Eylül 2014 Cumartesi

NAKED 3 PALETTE INCELEMESI...

Selamlar,

Naked ve Naked 2 paletlerinden sonra bizleri heyecanlandiran Naked 3 paleti da cikti. Bu paleti alip almamakta kararsizdim. Cunku inceledigimde icindeki renklerin  birkac tanesi haric Naked  ve Naked 2 de  oldugunu fark ettim ama gene dayanamayip aldim. Simdi bu palet hakkinda biraz konusalim.


Naked 2 de  oldugu gibi paletin ambaji metal. Seyahatlere rahatlikla goturebileceginiz saglam bir ambaji olduguna inaniyorum. Bu urunde Turkiye de satilmamakta ve Amerikada ki fiyati diger paletlerle ayni 54 $. Bu sefer paletle beraber 4 adet primer potion deneme boylari cikiyor. Fakat soylemeliyimki  deneme boylarinin 1 tanesi en az 15 -20 kullanilimlik.

Icinden cikan firca sentetik ve cift tarafli ama cok kulanisli oldugunu soyleyemeyecegim ama fircasiz kaldiginiz anlarda is gorebilecek yapida..

Benim de alip almamakta kararsiz kaldigim konu renklerin fazla pembe olmalariydi ve ilk basta da soyledigim gibi renklerin diger paletlerdeki renklere benzemesiydi. Fakat renkleri kullanmaya basladigimda cokta fazla pembe olmadiklarini fark ettim. Bu palette Naked 2 ye nazaran piriltilar daha az mevcut. Renkerin pigmentleri, kaliciliklari ve yapilarina diyecek birsey yok... HARIKA...

Bu palet bence  ozellikle  gunluk kullanima ve hafif makyajlara uygun ama ayni zamanda sondaki koyu renkler gece makyajina da uyacagi icin kullanisli bir palet oldugunu dusunuyorum.

Ama benim icin olmazsa olmaz bir palet olmadi...

Siz ne dusunuyorsunuz ?

Tekrar gorusmek uzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder