Translate

4 Eylül 2014 Perşembe

Bende varim

Hayatima Hosgeldiniz

Merhaba Arkadaslar, oncelikle bloguma hosgeldiniz.

Ilk blog yazimda sizlere kendimi tanitmak istiyorum. Ben Sevil ve suan sizlere bu blogu Amerikadan yaziyorum nasil mi Amerikaya geldim yada neden mi burdayim bunlarin hepsini anlatacagim.
Ben 27 yasinda Turkiyemizin guller sehri diye bilinen guzeller guzeli gul kokulu sehrinde yani Isparta da dogdum. Ilkokul, ortaokul, lise ve hatta kendimi su aralar cok sansli hissettiren bir durum olan universitemi de Suleyman Demirel Universitesi Saglik Bilimleri Fakultesi Ebe-Hemsire Bolumunu okudum. Bu sansli  hissettigim kismi acayim biraz.... Lise den yeni mezun olup universite ideali olan bir gencin yani %90 kisinin istegi ailesinden uzak daha buyuk yada daha farkli sehir de okuma istegi bende de olan istek ...

Ama babamin ricasi uzerine 16 tercihin icinde  babami kirmamak icin bir tek memleketim olan Ispartada istedigim bir bolum yazdim ve o gun bugun anne baba duasinin nekadar onemli ne kadar  gecerli oldugunu ogrendigim zamanlardandir ki; babamin istedigi sey oldu ve SDU kazandim ve okudum, bu bolumu okudugu icin ve Ispartada, ailemin yannda okudugum icin cok mutluyum ama asil mutlulugum Askimi buldugum icindi evet hayatimin askini ve suan hayat arkadasim olan kisiyle Ispartada ve universitem sayesinde tanistim. Iste buyuzden  kendimi sansli hissediyorum...:):):)

Sanirim lafi biraz uzatiyorum ama beni gercekten tanimaniz icin....ve devam edelim, univesite hayatim 4 yil da bitti ve mezun olduk. 1 yil ozel sektorde Isparta da calistiktan sonra Istanbul'a atandim ve ordaki is hayatim, arkadaslarim, akrabalarim ve hayatim harikaydi belkide Istanbul' u cok sevmem de bu yuzdendir ve guzellikler 3,5 yil surdu ve mayis 2013 yilinda evlendim isime ara vermek zorunda kaldim (yani ucretsiz izindeyim suan). Nedeni de esim Amerika da calisiyor olmasi insallah kisa bir sureligine burdayiz 5 yil sonunda tekrar Turkiye' ye donmeyi ve hayatimiza Turkiye de devam etmeyi istiyoruz.

Amerika da  meslegimi yapamiyorum cunku Turkiye diplomam burda yeterli olmuyor, ustune master yapmam isteniyor ve bir kac tane dil sinavi ve yeterlilik  sinavlarini gecmeliyim suan icin burda calismayi dusunmuyorum. Amerika ya gelmisken birazda tadini cikarmayi planliyorum...:) Kisacasi suan ev hanimiyim sik sik alisverise cikiyorum , geziyorum,  haftada 3-4 gun dil kursuna gidiyorum  ve  esimle bol bol vakit geciriyorum.

Bu arada  hayatimin  4 de 3 unu olusturan kismini sizlere tanitmasam olmaz. 
Annem; calisan bir kadindi ve suan emekli, bakimli, sarisin, gozluklu  fakat bir gozluk bir insana anca bukadar yakisir dedigim bir insan kendisi. Emegi uzerimde okadar cokki ona her anlamda minnettarim. Annem seni cok seviyorum ve sanirim ozledim...:( 

Babam; o da  suan emekli ve annemle birlikte Isparta da yasiyorlar, universitem icin dua eden ve nasil icten ettiyse duasi kabul olan sevincten havalara ucan "ohhhhhh gitmedi" diye  sevinen canim babam...

 Veeee Kardesim  birtanecik, erkek bir kardesim var o da 23 yasinda  ve allah kismet ederse doktor olacak son 1 yili kaldi ve Izmirde yasiyor. Onun hakkinda burda sayfalarca yazi yazabilirim ama gerek yok cunku o benim birtanecik kardesim, kiymetlim....diyeyim zaten siz anlarsiniz. Kardes bi baska, bi farkli iste anlatilmasi zor....Sanirim hepinizi ozluyorum hemde cokkk...:(
Iste benim kucuk dunyam...


Peki blogda neler olacak; 

Vaktim bol ve ilgim oldugu icin Amerika da  olup Turkiye olmayan  yada Turkiye ile burda ortak olan kozmetik urunleri hakkinda  bilgiler, kullandigim urunler ve onlarin hakkindaki dusuncelerimi sizlerle paylasacagim ve tabiki sizlerle birlikte urunleri yorumlamak onlar hakkinda konusmak fikir alisverisi yapmak istiyorum.

 Malum yeni evli sayilirim ve  guzel sofralar kurmaya calisiyorum ve tabiki ayni zamanda misafirlerim oluyor onlar icin bazende kendi tatli krizlerim icin yeni yeni tarifler deniyorum ve basarili olanlari sizlerle paylasmak ve sizlerinde bana tavsiyelerinizle, tecrubelerinizle  destek olacaginizi dusunuyrorum.

Kitap okumayi herzaman severdim zaten ama burda daha da fazla bos zamanim kaldigi icin  benim icin guzel oldu, okudugum kitaplar hakkinda yada sizlerin okuyup bana onereceginiz kitaplar hakkinda ve yeni cikan kitaplarin haberlerini  hep beraber burda paylasalim istiyorum...

Malum Filmler, diziler olmazsa olmazimiz bu devirde. Onlar hakkinda da yeni gelismeler, yorumlarimiz birbirimize onerilerimiz olsun demi ama :))

Esimin teknolojiye ilgisi  nedeniyle benim de ilgimi cekmeye  basladi. Birde Amerika gibi biryerde yeni yeni cikan urunleri gorunce insanin ilgisini cekmemesi imkansiz bu yeni teknolojlerden de dilimizin dondugunce bahsetmek istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder