Translate

27 Eylül 2014 Cumartesi

NAKED 1 PALETTE INCELEMESI....

Selamlar Arkadaslar,

Bugun herkesin merak ettigi Urban Decay in ilk cikarmis oldugu NAKED paletinden bahsetmek istiyorum. Bu marka ilginctirki Turkiye de satilmamasina ragmen cok begenilen ve istenilen bir palet olmayi basardi.



Paleti ambalajina hayranim, ben teneke yada metal tarzdaki ambajlardan cok hoslanmadigim icin  bu ambaj tam benlik.. Lorac 1 palette de oldugu gibi ambalajin kumasi zamanla toz toplayacak yada parmak izi olacak gibi duruyor. Ama beni rahatsiz etmeyecektir.
Paleti 4 aydir kullaniyorum. Renkler cok kullanisli ve birbirlerini tamamlayan 12 farkli renkten olusuyor. Cok kullanisli bir firca ve yaninda mini boy bir far baziyla geliyor ve paletin kapaginda aynasi mevcut. Genel olarak isiltili ve belirgin makyajlar yapabileceginiz ayni zamanda gunluk makyajlarda da rahatlikla kullanabileceginiz renkler var.

Paletteki ilk 6 far daha acik, sonraki 6 far ise sicak ve daha belirgin renkler.

Renklerin pigmentleri harika, kaliciliklari bazsiz bile harika, bu urunu kullanan bazi arkadaslar farlar toz toz oluyo demisler fakat ben buna katilmiyorum belki fircaya fari alirken olusan hafif tozlanmayi soyluyorlardir, bu her far palette her urunde olan bir olay ayrica bu hafif toz toz olma olayi sadece fircada kaliyor, asla gozkapagina bulasma yada akma olayi yasanmiyor.

Yaninda gelen fircasida  sentetik ve cok kullanisli, far bazi ise diycek tek kelime yok. Cok basarili ve isini en iyi sekilde yaptigina inaniyorum.

Urun Amerika da 54 $ dan satilmakta..

Umarim bu paleti almak isteyenler icin fikir verebilmisimdir..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder