Translate

12 Eylül 2014 Cuma

Make Up For Ever Smoky Extravagant Maskara...

Bugun Cuma:

Suan saat burda saat 13:00 Turkiye de ise aksam 20:00. Biz bugun arkadaslarimizla piknige gidecegiz ve ben hazirlanirken  herzaman ki gibi hoplayip ziplayacagim ve disarida ki sicak havadan oturu terleyebilecegim icin akmayan , hicbiryere bulasma yapmayacak rimelim olan Make up for ever markasinin smoky extravagant maskarasini kullandim ve aklima ilk gelen seybu urunu sizlerle baylasmak oldu.

Maskara sephora da 24 $ a satilmakta. Turkiyede ki fiyatini bilmiyorum. Bu urunu deneme firsatini bana sephora verdi. 2013 yilinda  sephoranin dogum gunum icin yollamis oldugu paketin icinden kucuk boy bir ruj ve gene kucuk boy bu maskara cikti. Paket asagidaki resim..

 Ben bu rimel'i 1 yildir kullaniyorum ve hala kurumadi ve bitmedi. Cok bereketli minik boy  bir maskara cikti. Benimki bu sekilde:



Benim icin bir maskaranin yapmasi gerekenler; kirpiklerime hacim vermesi, kivirmasi, akma yapmamasi, tam anlamiyla siyah rengini kirpiklerime verebilmesi ve kalici olmasi gerekir...

Bu saydigim guzelliklerin hepsi bu rimel de mevcut... Kendimi sansli hissediyorum...:)

Bu urunun tam boyuda bu sekilde: 



Icerisinde bulunan wax ve abyssinian yaglarinin sayesinde  kolay uygulaniyor. Fircasinin da hem dolgun tarafinin hemde ince tarafinin olmasi kullanimi daha da kolaylastirmis ve koni seklindeki  fircasi kirpikleri resmen tariyor, taradikcada birbirine yapismamis, dolgun, simsiyah kirvik kirpiklere sahip oluyorsunuz.

Benim kirpiklerim uzun oldugu icin  ihtiac hissetmedigim bir ozellik olan uzunluk verme  islemi cok iyi degil. Dedigim gibi benim icin uzunluk vermesi problem olmadigi icin ben bu maskaraya bayildim. 

Uzunluk etkisi arayanlar icin tavsiye etmiyorum ama diger ozellikleri en ust safhada bilginiz olsun...

Bi kotu yanida pahali bir urun, dedigim gibi hediye gelmisti. Bittiginde almayi dusunurum fakat indirimde bulursam alirim.

Sizler hangi maskaralari kullaniyorsunuz?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder