Translate

9 Eylül 2014 Salı

Maybelline The Eraser Eye Consealer...

 Merhaba Arkadaslar;

Herkesin merak ettigi, yabanci yutuberlarin hatta bazi Turk yutuber ve bloger arkadaslarimin kullanip begendigi urun olan Maybelline the eraser consealer ( kapaticisi) hakkinda konusmak istiyorum.

Urunu merak icindeydim elimdeki kapaticimi bitirir bitirmez, denemek icin hemen aldim. Ben walmartdan 7.99 $ a aldim ve 2 ay oldu kullaniyorum. Hemen yorumlarimi paylasmak istedim.

Oncelikle kendimi sansli hissediyorum bu urune kolay ulasbildigim icin  keske bir an once Turkiyemizede  gelsede sizlerde bu urune kolayca sahip olabilseniz.


 Urun fiyatina gore cok basarili, aplikatorunun sungerli olmasi beni ilk zamanlar tedirgin etti sterillik acisindan ama  artik takilmiyorum cunku urun gercekten guzel.

 Bendeki rengi light olani, en acik rengi  ve goz altima oyle guzel bir aydinlik veriyorki bayildim.

Kapaticiligi orta, yapisi ise ne akiskan ne de kati gayet kolay suruluyor.

Kullanimi ise aplikatorun altindaki kirmizi kismi cevirdiginizde, urun cikiyor.

Goz cizgilerime dolmadi ve goz altlarimi kurutmadi.

Urunu uyguladiktan sonra uzerine pudra surersem en az 6-8 saat kalici, pudrasiz kullandigimda da   4-5  saat kaliciligini gozlemledim.

Sizler hangi kapaticilari kullaniyorsunuz?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder