Translate

7 Eylül 2014 Pazar

Cikolata Kapli Huzunler... Canan Tan...

Selam Arkadaslar;

Bugun sizlere cok buyuk heyecanla okumaya basladigim Canan Tan'in yazmis oldugu 14 farkli kadin ve 14 farkli oykuyu anlatan kitabindan bahsedecegim.


Ilk once belirtmem gerekirse Canan Tan'in "Yuregim seni cok sevdi", "En son yurekler olur", "Hasret" gibi romanlarini okudum ve cok begenmistim. O yuzden bu oyku kitabini da merak ederek almistim. Fakat bekledigim gibi olmadi, oykulerinin anlatimi romanlarindaki gibi akici degil.

 Bu sefer farkli birseyler yaratmak istemis anliyorum ama romanlari daha basarili. Bu kitabinda 14 farkli kadininin farkli farkli oykulerini anlatiyor, hepsi birbirinden farkli farkli oykuler.

Bu kitaba ilk baktigimda adi beni cok etkilemisti. Soyle bi an dusundugum de kendi mi buldum, cunku bende uzuldugum zamanlarda cikolata yeme istegim gelir ve cikolata yedigimde sanki o uzuntumu bir anlikta olsa unuturum ve dedigi gibi huzunleri cikolata ile kaplarim...:) Kitabin adina bayildim.

Hatirlatmak isterim ki cikolata insani mutlu eder....:) 

 Belki icinizde kitabi okuyacak olanlar vardir. o yuzden kitabin icindeki oykulerden tek tek  bahsetmeyecegim. Ama sunu soylemeliyim ki evet kitap romanlarina oranla daha az akici, tek solukta bitmiyor ama dusunduren bir kitap.

"Bir tek kitap yazmak icin yarim kitaplik eser okunmalidir" diyen Samuel Johnson'a katiliyorum ve Canan Tan yazarimizin emegine saglik diyorum.

Bu kitabi simdi bitirdim ve direk sizlerle yorumumu paylasmak istedim, peki sizler en son hangi kitabi okudunuz ve bana onerebileceginiz begendiniz romanlar var mi?

Tekrar gorusmek uzere...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder