Translate

6 Eylül 2014 Cumartesi

Benefit Porefessional Incelemesi

Selam Arkadaslar;

Bugun size 1 ay dir kullandigim Benefit Porefessional  hakkinda gozlemlerimden bahsedecegim.
Bu urun hafif bir renk iceriyor ve slikonlu bir baz. Eger slikonlu urunlere  vucudunuz tepki veriyorsa kesinlikle denemeden almayin. Bu baz gozenekleri kuculttugunu vadediyor. Urun sephoralarda satilmakta ve 22 ml lik bir tup icerisinde fiyati da 99 tl.


Urunden cok az kullanmak cildinize yeterli oluyor. Ilk uyguladiginizda  kadifemsi bir his olusturuyor. Ben bu hisse bayildim ayrica kokusuda cok guzel. Ayna da cildime baktigimda gozle gorulur gozeneklerde kuculme ve puruzsuz bir cilt goruyorsunuz. Fakat  uzerine fondoteni uyguladiginizda hos bir gorunum olmuyor. Gozenekler tekrar ortaya cikiyor.

Baska bloger arkadaslarimin bu urunu fondotenin uzerine kullandiklarini okuyunca bide o sekilde denedim fakat sonuc gene ayni gozenekler kapanmiyor aksine gozeneklerin ici fondotenle doluyor daha cirkin bir gorunum ortaya cikiyor.

Ben bu slikonlu bazi tek kullanmayi cok sevdim. Yuzume sadece bu bazi surup uzerine hafif de bir pudra gectikten sonra  dogal bir gorunum elde ediyorum ve bu sekilde kullaniyorum.

Benim bu urun hakkinda ki yorumum bu sekilde.

Ozellikle belirtmek istiyorum. Kokusu, kadifemsi hissi ve fondotensiz kullanimda gozenekleri kapatmasi bir harika...

Guzel gunler gecirmenizi diliyorum...Gorusmek uzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder